piątek, 27 maja 2011

NWPL Regulamin Rozgrywek!

Regulamin

A. Regulamin rozgrywek

1. Netwars ProLeague (NWPL) - liga 72 zawodników pogrupowanych w 8 drużyn po 9 graczy.
1.1. System ligi - gramy według rozpiski znajdującej się w załączniku. Tydzień meczu rozpoczyna się w poniedziałek. Pierwsze 6 setów muszą zostać rozegrane do soboty danego tygodnia rozgrywek. W przypadku remisu (sytuacji 3:3) rozgrywany jest Ace Match decydujący o wyniku spotkania.
1.2. Koordynatorem rozgrywek jest mog123 (na iCCup); Minimog^.^ (na Netwars)

2. Mapy.
2.1. Gry muszą być rozgrywane na obowiązujących mapach Shinhan Bank Proleague: http://www.gosu.pl/NetwarsProLeague_1.0.zip
2.2. Kolejność map na których mają być rozgrywane gry znajdują się w rozpisce. Przykład - tydzień pierwszy oznaczony jest kolorem czerwonym. Czerwona kratka na skrzyżowaniu drużyn oznacza mecz tych drużyn w pierwszym tygodniu. Dokładniej:
Team 1 vs Team 5
Team 2 vs Team 6
Team 3 vs Team 7
Team 4 vs Team 8

3. Każda drużyna posiada kapitana, będącego również graczem.Obowiązki kapitana:
3.1. Utworzenie drużyny na iCCup (www.iccup.com) w celu zgromadzenia graczy w jednym miejscu. Nazwa drużyny leży w geście kapitana - po konsultacji z graczami.
3.2. Wystawienie 6 graczy pod mapę w każdy poniedziałek tygodnia wraz z kapitanem przeciwnej drużyny i dopilnowanie rozegrania gier do soboty.
3.3. W przypadku Ace Match'u kapitan wystawia dowolnego gracza ze swojej drużyny.
3.4. Po zakończeniu wszystkich gier kapitan po zebraniu wszystkich replay'ow zobowiązany jest do wysłania ich koordynatorowi rozgrywek.

4. Drużyny składają się z 9 graczy (łącznie z kapitanem). Obowiązki graczy:
4.1. Granie jedną rasą zadecydowaną przy drafcie, aż do końca sezonu - za grę inną rasą otrzymuje on automatyczną przegraną w swoim secie.
4.2. Skontaktowanie się z przeciwnikiem poprzez iCCup / inną formę komunikacji w celu rozegrania gry, do soboty włącznie.
4.3. Jeżeli doszło do Ace Match'u i gracz został wybrany przez kapitana do jego rozegrania - jest zobowiązany rozegrać go w niedzielę.
4.4. Po każdym meczu gracze zgłaszają swoje wyniki kapitanom i przekazują im replaye ze swoich gier.

5. Punktacja.
5.1. Wygrana drużyna w pojedynku bez Ace Match'u zyskuje 3 punkty, przegrana 0.
5.2. Wygrana drużyna w pojedynku z Ace Match'em zyskuje 2 punkty, przegrana 1.
5.3. W przypadku nie rozegrania wszystkich setów potrzebnych do osądzenia wyniku z danego tygodnia, drużyny uzyskują po 0 punktów.
5.3.1. Wynik może być przesądzony jeżeli jedna z drużyn wygrała conajmniej 4 sety.

6. Sytuacje sporne.
6.1. W przypadku sytuacji spornych odnośnie gier należy odnieść się do regulaminu iCCup: http://www.iccup.com/starcraft/sc_ladder_rules.html
6.2. Sytuacje, których nie rozwiązuje powyższy regulamin, rozwiązuje koordynator zawodów.

7. Zmiany.
Koordynator zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w regulaminie w celu jego ulepszenia.

B. Regulamin draftu

1. Draft - nabór graczy do teamu.
2. W drafcie bierze udział 8 kapitanów.

3. Każdy kapitan wybiera kolejno 8 graczy do swojej drużyny zgodnie z poniższymi zasadami.
3.1. Kolejka - Każdy kapitan uzyskuje drogą losowania numerek upoważniający go do miejsca w kolejce wyboru gracza do drużyny. W co drugiej turze wyboru kolejka się odwraca - kapitan, który wybierał jako pierwszy, teraz wybiera ostatni, a kapitan który wybierał jako ostatni wybiera jako pierwszy.
3.2. Kapitanowie mogą wybrać w każdej swojej kolejce dowolnego gracza, jednak po 3 oraz 6 kolejkach muszą mieć (nie licząc siebie) równą ilość graczy każdej rasy (Zerg, Terran, Protoss).
Przykładowo: kapitan w pierwszej kolejce wybiera Zerga, w drugiej kolejce może wybrać tylko Terrana lub Protossa. Wybrał więc Protossa. W następnej kolejce musi wybrać Terrana. Jeżeli w puli zostali sami gracze Random, gracz Random jest zmuszony grać Terranem do końca sezonu. Kontynuować aż do zapełnienia drużyny.

4. Miejsce i czas Draftu.
Draft zostanie przeprowadzony Live po uprzednim uzgodnieniu daty i miejsca z każdym kapitanem. Spodziewany sposób - chatroom.

5. Po drafcie każda drużyna dysponuje wymianą 2 graczy do wykorzystania przed rozpoczęciem rozgrywek. Wymieniając gracza, obie drużyny tracą po jednej wymianie. Wymiana gracza zachodzi na zasadzie:
5.1. Terran za Terrana.
5.2. Zerg za Zerga.
5.3. Protoss za Protossa.

6. Sytuacje sporne.
6.1. Sytuacje których nie rozwiązuje powyższy regulamin, rozwiązuje koordynator rozgrywek.

C. Załącznik

Plik z rozgrywkami: https://sites.google.com/site/ninjatale/NWPL.xls?attredirects=0&d=1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz